Adfiz Magazine: Marktvisie 2020

"Veiligheid voorop voor medewerkers en klanten"

Nick Karis van Karis Adviesgroep

De gevolgen van covid-19 zijn overal; in ons privéleven en in ons werk. En of je nu coronamoe bent of niet, je moet ermee omgaan, ook als financieel adviseur. Hoe je dat doet, is voor iedereen weer anders. Drie met Nh1816 samenwerkende kantoren vertellen hun verhaal.

PHV Financiële Diensten bezocht klanten in coronaproof bus

Financieel adviseur Patrick Heij kocht een bestelbus en liet hierin een tafel met een plexiglas scherm aanbrengen. Klanten komen via de voordeur binnen en spreekgedeelte is achterin. Met dit mobiele kantoor kon Patrick zijn klanten in Doorwerth en omstreken coronaproof bezoeken.

Karis Adviesgroep zocht goede alternatieven voor klantcontact 

Karis Adviesgroep in het Limburgse Beringe schakelde bijna volledig over op beeldbellen met klanten. Een goed alternatief in coronatijd, volgens Nick Karis. Bovendien ontwikkelden ze op kantoor een handig stappenplan waarmee klanten met een annuleringsverzekering bij Nh1816 konden bepalen welke actie ze moesten ondernemen richting reisorganisatie of accommodatie.

Van de Mierden zette een stapje extra voor lokale zorginstellingen

Het echtpaar Ad en Natalie van de Mierden van het gelijknamige kantoor in Waalwijk voelt zich erg betrokken bij de lokale samenleving. Ze organiseerden een actie voor de zorghelden van een aantal lokale zorginstellingen. Hiervoor deden ze een beroep op het speciale fonds dat de coöperatie Nh1816 had opgezet voor steun aan maatschappelijke initiatieven die zich richtten op het ondersteunen van de gevolgen van de coronacrisis.

Naar boven