Adfiz Magazine: Marktvisie 2021

"Je moet jezelf laten zien"

Iris Groot en John de Smit van Kuijs Reinder Kakes

Iedere financieel adviseur weet: in dit vak is persoonlijke aandacht voor je klant belangrijk. Drie advieskantoren vertellen in Adfiz Magazine hoe zij hun klanten de juiste aandacht geven en hoe Nh1816 Verzekeringen hen daarbij ondersteunt. ‘’Je moet jezelf laten zien.’’

De Vries Verzekeringen is lokaal betrokken

Naast het geven van verzekeringsadvies, heeft De Vries Verzekeringen 
in Monster ook een sociale functie in de buurt. Het advies-
kantoor graag maatschappelijk betrokken bij inwoners en mogelijke 
problemen die lokaal spelen. Financieel adviseur Hennie de Vries vertelt over hun bijdrage aan de komst van ‘De Heijdse Lijn’: een elektrische buurtbus voor ouderen, geïnitieerd door een lokale stichting.

JacobsVerzekerd is lokaal zichtbaar

Hoewel JacobsVerzekerd in Venlo inmiddels de derde generatie van een familiebedrijf is, wil directeur Frank Jacobs innovatief zijn. Hij gebruikt social media en automatiseerde zijn klantgegevens. Klanten kunnen ook via WhatsApp bij hem terecht voor vragen. Toch blijft het persoonlijke en échte contact de reden waarom klanten loyaal aan zijn bedrijf blijven. Hij laat zichzelf graag buiten de kantoormuren zien. Zo sponsort hij diverse verenigingen in de omgeving, waaronder VVV-Venlo.

Kuijs Reinder Kakes verraste klanten met een leuke attentie

Ook Kuijs Reinder Kakes (KRK) stelt loyale klanten erg op prijs. In 
2018/2019 maakten ze gebruik van de Trouwe Klanten Actie van Nh1816, via het marketing- en communicatieplatform Business Support. Klanten die 25 jaar bij KRK zaten of 10 jaar schadevrij waren, mochten een bosje bloemen of taart bij het kantoor ophalen. Adviseurs John de Smit en Iris Groot vertellen over het succes van deze actie.

Naar boven