Van Zanten Assurantiën te Zeeland (NB)

Mensen lopen bij ons binnen voor advies of om even informatie in te winnen en een praatje te maken

Jarno van Zanten

Jarno van Zanten

De ondernemersgeest waart door Zeeland. Ons dorp telt opvallend veel MKB’ers onder de 4700 inwoners. Een groot deel van deze bedrijven mogen we tot onze klantenkring rekenen.

Zoals in veel dorpen zijn de sociale banden hier sterk, maar Zeeland kenmerkt zich nadrukkelijk door een ondernemende houding en een bijzondere gunfactor. We pakken zaken graag samen op in een actief netwerk van ondernemingen, verenigingen en stichtingen. Ons kantoor staat letterlijk in het hart van de gemeenschap, in de Kerkstraat, de hoofdstraat van de dorpskern. Mensen lopen bij ons binnen voor advies of om even informatie in te winnen en een praatje te maken.

Mountainbiken

Natuurgebied De Maashorst omringt Zeeland en buurgemeenten als Schaijk en Uden. Van kleins af aan kom ik in het uitgestrekte landschapspark. Tegenwoordig mountainbike ik het hele jaar door in De Maashorst. Het is er altijd prachtig. In de herfst en de winter biken we tijdens georganiseerde tochten over de gevallen bladeren en modderpaden en hoewel het geen wedstrijd is, wil natuurlijk niemand in onze vriendengroep laatste worden. Op een gegeven moment ontstaat er toch een soort competitie.

Kwaliteit en loyaliteit

Op mijn 21ste ben ik in het bedrijf van mijn ouders gestapt. Inmiddels run ik het kantoor samen met mijn broer Rob en zus Rianne. Wat mij betreft zetten we het familiebedrijf nog heel lang voort. Groei is niet onze focus, veel liever leggen we de nadruk op kwaliteit en loyaliteit aan klanten en onze leefomgeving. Wij horen graag wat klanten van onze dienstverlening vinden, om zo steeds te kunnen blijven verbeteren.

Mensen waarderen onze toegankelijkheid en persoonlijke service, dat zie je terug in de rapportcijfers en feedback. Op zich opmerkelijk in de financiële sector, die er qua imago niet altijd even goed op staat. Lokale advieskantoren vormen doorgaans een uitzondering. Toegankelijk zijn en excellente service bieden, vinden wij belangrijk. Alle dagen van de week, ook s ’avonds en in het weekend. Juist als het ertoe doet, op momenten van schade, bij aankoop van een woning of de start van een onderneming is het belangrijk er te zijn wanneer de klant je nodig heeft.

Online dienstverlening en persoonlijk advies

Maar we zitten natuurlijk niet stil. We geloven in de combinatie van online dienstverlening en persoonlijke aandacht en advies. Onze Facebookpagina en website zorgen voor een nieuwe verbinding met klanten. Facebook werkt ook prima voor concrete informatievoorziening. We zetten bij informatiedeling in op preventie.

Er wordt soms wat luchtig over gedaan, maar brandschade is bijvoorbeeld te voorkomen door het gebruik van goede opladers voor mobiele telefoons. De namaakopladers voor iPhone, niet zelden van Chinese makelij, kunnen gevaarlijk zijn. Het continu verlengen met snoeren en stekkerdozen, levert ook brandgevaar op. Nog een concrete tip: investeer in adequate brandblusmiddelen. Zulke preventieve ingrepen geven wat rust.

Naar boven