Kantoor

Kingsfordweg 43 -117
1043GP  AMSTERDAM

088-0229000
google map

InFact

Beoordeling

Schade afhandeling

6,7

Als u schade heeft dan wilt u zo goed mogelijk en persoonlijk geholpen worden. Wij staan dan voor u klaar! Onze dienstverlening bij schade afhandeling wordt continu getoetst door onze klanten. Wij worden beoordeeld op vier onderdelen: persoonlijke service, dienstverlening, toegankelijkheid en het resultaat. 

6,7
Toegankelijkheid
6,2
Resultaat afhandeling
6,3
Dienstverlening
7,7
Persoonlijke service

Dit is wat onze verzekerden zeggen

9,1
Afsluiten nieuwe verzekering

Dit is wat onze verzekerden zeggen

"Snel en duidelijk geregeld"

Dhr. Grapendaal
Verzekerde bij InFact

Dit is wat onze verzekerden zeggen

2,1
Schadeafhandeling

Dit is wat onze verzekerden zeggen

"Wel premie betalen, niets uitkeren bij schade."

Verzekerde bij InFact

Dit is wat onze verzekerden zeggen

8,9
Schadeafhandeling

Dit is wat onze verzekerden zeggen

"Vanaf het moment dat de schade werd gemeld en ik daarna antwoord kreeg van de verzekeringsmaatschappij tot het doen herstellen van de schade, is prima verlopen ben dan ook meer dan tevreden."

Dhr. Pen
Verzekerde bij InFact

Dit is wat onze verzekerden zeggen

3,0
Schadeafhandeling

Dit is wat onze verzekerden zeggen

"heb gebeld, toen een schade formulier per mail ontvangen, deze ingevuld en direct gestuurd, na een paar weken maar eens gebeld, was erg druk werd mij gezegd, later een afspraak gehad met een expert, deze is bij ons thuis geweest, werd mij verteld dat wij 1 kamer de vloer vergoed zouden krijgen en niet de hele boven etage, vloer is namelijk door gelegd over alle kamers, paar weken later bericht gehad dat er toch niets uit betaald werd, schade bedrag c.a. 1100,00 euro , dus vandaar , ik vind het waardeloos, we hebben nooit wat, maar dan gaat de verzekering de kleine lettertjes gebruiken, direct al een mail gestuurd maar helemaal geen antwoord, inmiddels ook schade aan de keuken vloer ook dit gemeld duurt allemaal erg lang voordat er op mail word gereageerd, hoop als nog dat er voor de slaapkamer vloer en tegemoetkoming in de kosten kan komen, verder hoop ik dat het met de keuken vloer wel naar behoren word opgelost. in afwachting van verblijf ik m.v.g Dick Alberts ( 06-53455987) ben benieuwd hoelang het duurt voor dat ik reactie op deze mail krijg"

Dhr. Alberts
Verzekerde bij InFact

Dit is wat onze verzekerden zeggen

8,2
Schadeafhandeling

Dit is wat onze verzekerden zeggen

"Het was lastig om op moment van de schade de juiste nummers te vinden om te bellen. Dat betekende toch weer in printjes kijken in de papieren mappen. Dit soort nummers mogen wel beter vindbaar gemaakt worden op formulieren en polissen om eerlijk te zijn. Ook op de website, een apart tabblad met daaronder alle nummers van "hulplijnen" van alle aangesloten verzekeraars bij InFact zou een hoop zoekwerk kunnen schelen. Een app heeft ook niet iedereen bij de hand (als je telefoon in de calamiteit wegraakt). De mensen die bij nacht en ontij de telefoon op hebben genomen hebben prima gereageerd, en beleven ook goed bereikbaar. Bij de verdere afhandeling ben je afhankelijk van veel factoren, dat verschilt per schade. Bij ons is alles goed afgehandeld, het enige wat ontbreekt, achteraf gezien, hoe je zaken als een verknoeide vakantie moet afhandelen. Misschien zou dat op formulieren of zo ook aangegeven kunnen worden. Nu is alleen de materiële schade goed te verwerken, maar immateriële schade niet. En ook die schade kun je wel aangeven, waarbij de verzekeraar ook kan aangeven hoe zij daar mee om gaan, of wat voor stappen je kan ondernemen op dat vlak. In zijn algemeenheid zijn wij over deze calamiteit en de afwikkeling ervan tevreden. Ook dat is ene compliment waard."

Dhr. Neinhuis
Verzekerde bij InFact
Vraag advies Vraag offerte aan Bel me terug

* Verplichte velden



Kantoor

Kingsfordweg 43 -117
1043GP  AMSTERDAM

088-0229000
google map