Veelgestelde vragen

Financiële informatie

De afdeling financiën van Nh1816 Verzekeringen houdt zich onder meer dagelijks bezig met het verzenden en ontvangen van betalingen. Enkele vragen worden vaak aan de medewerkers van de afdeling gesteld. U vindt veel gestelde vragen hieronder. Mogelijk heeft u eenzelfde vraag en kunt u het antwoord hieronder lezen.

Vul een SEPA machtigingsformulier in en stuur deze naar uw verzekeringsadviseur. Dit formulier kunt u hier direct downloaden.

Download SEPA formulier (pdf)

Het rekeningnummer van Nh1816 Verzekeringen is NL54 ABNA 0589 2154 18. Vermeld altijd uw relatie-, polis- of klantnummer bij de omschrijving van uw betaling.

Wij incasseren eenmalig. Als de incasso is mislukt, dan ontvangt u een bericht dat u de premie zelf mag overmaken.

Een iDEAL-betaalverzoek van Nh1816 is een e-mail met uw nota en een iDEAL-betaalknop. Door middel van de betaalknop kunt u het iDEAL-betaalverzoek snel en eenvoudig betalen via uw eigen bank met de PC, tablet of mobiel. Dit is veiliger en makkelijker dan een handmatige betaling via internetbankieren of overschrijvingskaart.
 
Wij willen natuurlijk dat u met vertrouwen een betaling doet, daarom enkele tips:
  • Het logo van Nh1816 is samengevoegd met een afbeelding en is duidelijk zichtbaar in de header van de e-mail;
  • Het betaalverzoek van Nh1816 bevat informatie die alleen bekend is bij Nh1816 en bij u als klant. Bijvoorbeeld uw Nh1816-relatienummer;
  • Uw factuurspecificatie (PDF) bijgevoegd aan de e-mail;
  • Vanuit het betaalverzoek komt u op een beveiligde webpagina van viamijnbank.net. Hier herkent u de layout van de e-mailheader van Nh1816. Op deze via mijnbank betaalpagina kiest u uw bank en daarna komt u direct op de pagina van uw bank, waar u veilig kunt betalen via iDEAL;
  • Check ook het webadres van uw bank;
  • Het webadres is altijd https://viamijnbank.net (controleer de ‘s’ in ‘https’).

Heeft u nog vragen over deze communicatie, uw betaling of uw verzekering?

Neem dan gerust contact op met uw verzekeringsadviseur. Hij helpt u graag!

 

Ga naar Mijn Polissen

 

We sturen onze nota’s voornamelijk digitaal. Het is mogelijk dat de nota in uw ‘ongewenste post’ terecht is gekomen. Controleer deze map in uw e-mail. Neem contact op met uw verzekeringsadviseur als dit niet het geval is. Uw adviseur controleert dan de juistheid van uw e-mailadres in ons systeem.

Verznr.’ betekent ‘verzamelnummer’. Dit nummer verwijst naar de betreffende incasso van die maand en is daardoor uniek.

Het kenmerk is uw relatienummer. Dit nummer vindt u bij iedere afschrijving.

U kunt uw verzekeringen opzeggen via uw adviseur.