Veelgestelde vragen

VerzekeringApp

Inloggen

Je kunt de VerzekeringApp downloaden in de AppStore of in Google Play

Of ga naar het onderdeel VerzekeringApp op deze site.

Controleer de volgende punten:

 

  • Bij aanvang van uw nieuwe polis ontvangt u een e-mail met de inloggegevens. Heeft u deze niet onvangen? Neem dan contact op met uw adviseur.
     
  • Is uw e-mailadres bekend bij uw adviseur? Dan kunt u uw e-mailadres opgeven bij inloggegevens onbekend via het inlogscherm. U ontvangt dan de inloggegevens per e-mail.


     
  • Is het e-mailadres niet bekend bij uw adviseur? Geef dan uw e-mailadres door aan uw adviseur.
     
  • Let goed op dat u de juiste gegevens invult. Het wachtwoord kan symbolen of tekens bevatten die op elkaar lijken en is hoofdlettergevoelig.

Maak in dit geval een afbeelding van het scherm waar u zich op dat moment bevindt. Stuur deze afbeelding met uw vraag naar marketing@nh1816.nl. Een afbeelding maken doet u als volgt.
 

  • iOS (iPhone/iPad):
    Druk de HOME knop en Standby knop tegelijkertijd in en laat direct weer los. De afbeelding komt onder uw foto's te staan.
     
  • Android:
    Druk de HOME knop en de Standby knop tegelijkerijd in en houdt deze 1 a 2 seconden vast. Laat beide knoppen daarna weer los. De afbeelding komt onder uw foto's te staan.

Controleer uw spambox. Staat deze niet in uw spambox neem dan contact op met uw adviseur.

Heeft u een Android toestel en wil de app niet opstarten? Ga dan als volgt te werk:

 

  • Ga naar: Apps > Instellingen > Applicaties > Applicatiebeheer > VerzekeringApp > Opslag
     
  • Druk op de knoppen: Gegevens wissen en Cache legen
     
  • Start de app opnieuw op

Gebruiken

Verwijder eerst de App en installeer opnieuw. Blijft het probleem bestaan en kunt u niet inloggen? Raadpleeg eerst uw adviseur. Loopt de VerzekeringApp vast? Stuur dan een e-mail met uw inlog- en relatiegegevens naar marketing@nh1816.nl.

Het kan zijn dat u net klant bent geworden. Het duurt enkele werkdagen om de polisgegevens in de VerzekeringApp zichtbaar te krijgen.


Kunt u na 10 werkdagen uw polisgegevens nog steeds niet raadplegen, neem dan contact op met de marketing afdeling via marketing@nh1816.nl.

Smartphones en tablets met Android kunnen bestanden alleen openen via een ander programma. Het toestel biedt zelf de keuze met welk programma het bestand geopend moet worden. 

 

Na het openen van het bestand kunt u het bestand opslaan. U opent voortaan het geselecteerde programma om de groene kaart offline te raadplegen.

Links boven heeft u toegang tot het volledige menu van de VerzekeringApp. Klikt u op het zgn hamburgermenu dan krijgt u een overzicht van alle mogelijkheden te zien.

De VerzekeringApp toont alleen de schadeherstelbedrijven die samenwerken met Nh1816 Verzekeringen. Bij schadeherstel door een van deze bedrijven betaalt u geen eigen risico.

Momenteel is schademelden voor uw bromfiets via de app niet mogelijk. Raadpleeg hiervoor uw adviseur.

Een overzicht van uw verzekeringspremies kunt u vinden op uw polisblad. Uw polisblad vindt u onder de optie ‘Mijn polissen’.

De VerzekeringApp biedt de mogelijkheid om het WhatsApp nummer van uw adviseur aan uw contacten toe te voegen. Hiervoor heeft de VerzekeringApp toestemming nodig tot uw contacten. 

Bij het melden van schade (voor het bijsluiten van foto’s) of bij het opslaan van documenten zoals de groene kaart heeft de VerzekeringApp toegang nodig. Er worden verder geen gegevens uitgelezen. 

 

Weigert u de toegang tot deze gegevens, dan kunt u  helaas geen gebruik maken van deze functies.