Inloggen op de VerzekeringApp doet u met uw e-mailadres. In de instructievideo’s leggen wij u stap voor stap uit hoe het inloggen werkt.
De update van de VerzekeringApp voor iOS (versie 4.3) heeft een aantal verbeteringen. Zo blijft u na het wijzigen van uw gegevens in de app. Uw wachtwoord kunt u versterken door meer karakters te gebruiken. In de onderstaande video ziet u hoe dit werkt.
Controleer de volgende punten:
Maak in dit geval een afbeelding van het scherm waar u zich op dat moment bevindt. Stuur deze afbeelding met uw vraag naar marketing@nh1816.nl. Een afbeelding maken doet u als volgt.
Heeft u een Android toestel en wil de app niet opstarten? Ga dan als volgt te werk:
Controleer uw spambox. Staat deze niet in uw spambox neem dan contact op met uw adviseur.
U kunt uw inloggegevens wijzigen via uw profiel. Ga rechtsboven naar uw profiel .
Links boven heeft u toegang tot het volledige menu van de VerzekeringApp. Klikt u op het zogenaamde hamburgermenu dan krijgt u een overzicht van alle mogelijkheden te zien.
Verwijder eerst de App en installeer opnieuw. Blijft het probleem bestaan en kunt u niet inloggen? Raadpleeg eerst uw adviseur. Loopt de VerzekeringApp vast? Stuur dan een e-mail met uw inlog- en relatiegegevens naar marketing@nh1816.nl.
Het kan zijn dat u net klant bent geworden. Het duurt enkele werkdagen om de polisgegevens in de VerzekeringApp zichtbaar te krijgen.
Kunt u na 10 werkdagen uw polisgegevens nog steeds niet raadplegen, neem dan contact op met de marketing afdeling via marketing@nh1816.nl.
Smartphones en tablets met Android kunnen bestanden alleen openen via een ander programma. Het toestel biedt zelf de keuze met welk programma het bestand geopend moet worden.
Na het openen van het bestand kunt u het bestand opslaan. U opent voortaan het geselecteerde programma om het Nh1816 Verzekeringsbewijs offline te raadplegen.
De VerzekeringApp toont alleen de schadeherstelbedrijven die samenwerken met Nh1816 Verzekeringen. Bij schadeherstel door een van deze bedrijven betaalt u geen eigen risico.
Momenteel is schademelden voor uw bromfiets via de app niet mogelijk. Raadpleeg hiervoor uw adviseur.
Een overzicht van uw verzekeringspremies kunt u vinden op uw polisblad. Uw polisblad vindt u onder de optie ‘Mijn polissen’.
De VerzekeringApp biedt de mogelijkheid om het WhatsApp nummer van uw adviseur aan uw contacten toe te voegen. Hiervoor heeft de VerzekeringApp toestemming nodig tot uw contacten.
Bij het melden van schade (voor het bijsluiten van foto’s) of bij het opslaan van documenten zoals de groene kaart heeft de VerzekeringApp toegang nodig. Er worden verder geen gegevens uitgelezen.
Weigert u de toegang tot deze gegevens, dan kunt u helaas geen gebruik maken van deze functies.
Nh1816 staat voor een snelle, doelmatige en volledige papierloze informatie uitwisseling tussen de klant, verzekeringsadviseur en de verzekeraar. Daarom bieden wij onze klanten de mogelijkheid om hun verzekeringen online te beheren.
Door de app is alle relevante informatie voor de klant mobiel beschikbaar via iOS en Android smartphones en tablets. Ook uw verzekeringszaken via een app beheren? Download de gratis VerzekeringApp.