Adfiz Prestatieonderzoek

11 jaar op rij

De beste schadeverzekeraar van Nederland

Op 12 januari 2017 is Nh1816 Verzekeringen door branchevereniging Adfiz voor de elfde maal op rij uitgeroepen tot beste schadeverzekeraar van Nederland. In het jaarlijkse Adfiz prestatieonderzoek beoordelen financieel adviseurs welke verzekeraar zij het beste vinden presteren en waarom.

De beoordeling van adviseurs betreft tien aspecten die betrekking hebben op kwaliteit, soepelheid van processen en klantgerichtheid. Zoals efficiency door ICT-toepassingen, vakkundigheid medewerkers, foutloosheid, snelheid, klantbelang en transparantie. In een wereld waar prijs en voorwaarden steeds meer op elkaar lijken maakt Nh1816 het verschil in kwaliteit van de dienstverlening. Bevlogen, inventief en innovatief. Nh1816 luistert naar haar klanten en past op basis van behoefte haar systemen en producten aan. 

Nh1816 Verzekeringen telt landelijk ruim 350.000 verzekerden en bijna 1,5 miljoen polissen. Nh1816 is een coöperatieve verzekeraar en onderscheidt zich door een stabiel beleid en innovatieve oplossingen. Nh1816 streeft niet de hoogste winst na maar doet zaken in het belang van haar stakeholders. Vanuit die coöperatieve gedachte wordt een gedeelte van de winst terug gegeven aan de samenleving. Nh1816 werkt uitsluitend samen met professionele, lokale verzekeringsadviseurs.

Namens

Nederlandse verzekeringsadviseurs

Adfiz is de overkoepelende organisatie van Nederlandse verzekeringsadviseurs die waakt over de kwaliteit van dienstverlening van de aangesloten leden. De Adfiz verzekeringsadviseurs beoordelen in hun jaarlijkse kwaliteitsonderzoek de prestaties van verschillende verzekeringsmaatschappijen. Nh1816 Verzekeringen is in de categorie ’Schadeverzekeraars’ van dat onderzoek al elf jaar op rij als Beste Verzekeraar van Nederland gekozen.

Ook een

Hoge waardering van de consument

In het Feeddex klanttevredenheidsonderzoek worden de klanten van verzekeringsadviseurs met een polispakket bij Nh1816 Verzekeringen om feedback gevraagd. Klanten mogen op verschillende aspecten van dienstverlening hun oordeel geven over de prestaties van hun verzekeringsadviseur en die van Nh1816 Verzekeringen als schadeverzekeraar.

Bij Nh1816 staat het

Klantbelang voorop

Om te benadrukken dat het bij Nh1816 Verzekeringen niet om aandeelhouders gaat, maar alles om klanten draait, is met ingang van 2013 de organisatie omgevormd tot een coöperatie. Met de coöperatie is Nh1816 Verzekeringen duidelijker in beeld bij de mensen die hun huis en haard bij haar (via de bemiddeling en advies van een verzekeringsadviseur) financieel hebben beschermd. Wij vervullen onze maatschappelijke rol als coöperatieve verzekeraar, zodat men herkent en waardeert om verzekerd te zijn bij de Beste Schadeverzekeraar van Nederland.


Feeddex

Over Nh1816 Verzekeringen

“Bij Feeddex onderzoeken wij de klanttevredenheid bij veel dienstverlenende bedrijven. Uit ervaring kunnen we dus zeggen dat de uitkomsten van ons onderzoek bij Nh1816 Verzekeringen maar op één manier zijn uit te leggen. Nh1816 klanten zijn bovengemiddeld tevreden met de gecombineerde dienstverlening van Nh1816 Verzekeringen en die van de regionale verzekeringsadviseur. In de Feeddex Top 100 index is er geen ander dienstverlenend bedrijf met een hogere score dan Nh1816 Verzekeringen”.

Verzekeraars in Beeld

Nh1816 scoort als intermediair verzekeraar hoog bij verzekerden, zeker op factoren als tevredenheid en vertrouwen in onze maatschappij. Vraag uw adviseur het juiste advies en de beste oplossingen om uw eigendommen te verzekeren.