Logo van het Adfiz prestatieonderzoek van 2017

Klanttevredenheid

Nh1816 Verzekeringen is marktleider als het om particuliere schadeverzekeringen via de adviseur gaat. Wij zijn betrokken en staan midden in de maatschappij, bieden energiek via de adviseur de beste producten en maken als duurzame specialisten al ruim 200 jaar waar wat wij beloven. Onze klanten en adviseurs waarderen dit. Dat is geen gebakken lucht. De feiten zijn duidelijk. Klanten geven ons gemiddeld een 9, wij zijn 12 keer uitgeroepen tot beste schadeverzekeraar en wij scoren goed op tevredenheid en vertrouwen. Voor ons twee heel belangrijke waarden.

Klantbelang voorop

Het belang van onze klanten staat voor ons voorop. Zij zijn degenen die wij de zekerheid van een uitkering bieden. Niet de externe aandeelhouders. Daarom zijn wij ook anno nu nog steeds een onafhankelijke verzekeraar. Als coöperatie hebben wij oog en hart voor onze klanten en voor de maatschappij. Zo voegen wij extra waarde toe. Dat vertaalt zich in aantrekkelijke premies en een snelle schadeafhandeling, maar ook in aantrekkelijke ledenvoordelen, het steunen van goede doelen en  lokale evenementen. Op deze manier geven wij een deel van de winst terug aan de samenleving en aan onze klanten.

Gemiddeld een 9!

Klanten geven ons gemiddeld een 9. Een cijfer waar wij trots op zijn én een cijfer waar wij ons continue volop voor inzetten. Deze 9 komt niet zomaar uit de lucht vallen. Het is het gemiddelde uit 16275 beoordelingen. De bron is het Feeddex-onderzoek dat doorlopend onze klanttevredenheid onderzoekt.


Beste schadeverzekeraar

Ook de adviseur kent ons goede beoordelingen toe. Adfiz, de brancheorganisatie van onafhankelijk adviseurs, heeft ons in haar korte bestaan al 12 keer uitgeroepen tot Beste schadeverzekeraar van Nederland. Adfiz doet jaarlijks kwaliteitsonderzoek naar de prestaties van verschillende verzekeringsmaatschappijen en waakt over de kwaliteit van de dienstverlening.

Hoogste score in Feeddex top 100

‘Bij Feeddex onderzoeken wij de klanttevredenheid bij veel dienstverlenende bedrijven. Uit ervaring kunnen we dus zeggen dat de uitkomsten van ons onderzoek bij Nh1816 Verzekeringen maar op één manier uit zijn te leggen. Nh1816 klanten zijn bovengemiddeld tevreden met de gecombineerde dienstverlening van Nh1816 Verzekeringen en die van de regionale verzekeringsadviseur. In de Feeddex top 100 is er geen ander dienstverlenend bedrijf met een hogere score dan Nh1816 Verzekeringen.’

Verbond van Verzekeraars

‘Hoe goed is mijn verzekeraar?’, dat onderzoekt het Verbond van Verzekeraas jaarlijks. Nh1816 scoort hoog in dit onderzoek. Als landelijke schadeverzekeraar staan wij zelfs op nummer 1.