In 1958 opgericht en actief in Westerwolde en omgeving; dus Oost-Groningen.
De mensen staan er bekend als recht door zee. In al die jaren heeft
Boer verzekeringen - makelaardij bewezen goed te aarden in deze streek.
Het kantoor is uitgegroeid tot een succesvolle onderneming die bekend staat
als gerenommeerd en betrouwbaar. Onafhankelijkheid en deskundigheid vormen
de fundamenten van het solide bedrijf dat is gespecialiseerd in verzekeringen
en makelaardij.
Dat roept iedereen, maar krijgt u het ook? Advies op maat, dus toegesneden op uw
persoonlijke situatie, dat is waar onze dienstverlening voor staat. Wij maken dat
waar door te werken in een klein team dat deskundig en specialistisch is. Dit maakt
het ons mogelijk onze relaties, hun omstandigheden, wensen en verwachtingen
persoonlijk te kennen. Het maakt ons niet uit of u als bedrijf of als particulier zaken
met ons doet. U hoeft uw naam maar te noemen en wij weten waar het om gaat.
Bij ons staat u daadwerkelijk centraal, omdat we niet gebonden zijn. Geen enkele
aanbieder van verzekeringen heeft bij ons een streepje voor. Dat hebben alleen
onze klanten. Dat is het bijzondere kenmerk van ons - als onafhankelijk verzekeringskantoor - dat voor u de mogelijkheden op een rij kan zetten, van meerdere aanbieders.
Onze onafhankelijkheid komt u ook van pas als u een huis of bedrijfspand wilt
kopen of verkopen. Wij zeggen u eerlijk waar het op staat: wat is er mogelijk en wat
niet. Onze goede naam staat als een huis, waarvan we nog jaren plezier willen hebben.
U toch ook?
Als u schade heeft dan wilt u zo goed mogelijk en persoonlijk geholpen worden. Wij staan dan voor u klaar! Onze dienstverlening bij schade afhandeling wordt continu getoetst door onze klanten. Wij worden beoordeeld op vier onderdelen: persoonlijke service, dienstverlening, toegankelijkheid en het resultaat.
Voor een persoonlijk advies en de juiste verzekering voor uw situatie kunt u bij ons terecht. Wij adviseren u graag. Onze dienstverlening bij het afsluiten van een nieuwe verzekering wordt door onze klanten beoordeeld op vier onderdelen: persoonlijke service, dienstverlening, toegankelijkheid en het resultaat.
* Verplichte velden