De ''ouderwetse'' adviseur kent u hem nog?
De man die u maar hoefde te bellen als u een vraag had over uw verzekeringen. Of het nu op maandagmiddag, woensdagavond of in het weekend was, u kreeg hem altijd rechtstreeks aan de lijn.
En op het moment dat u een schade had en u wilde graag dat hij daarvoor langskwam, vulde hij samen met u het schadeformulier in.
''Die bestaan niet meer'' wordt er gezegd, want ''een dergelijke service is te duur'' en dat klopt voor 90% van de assurantiekantoren.
Als u toch graag een adviseur hebt die u altijd kunt bellen, en als u graag een dergelijke ‘ouderwetse’ goede service hebt, neem dan contact met mij op voor het maken van een afspraak. Zoals u aan de beoordelingscijfers kunt zien, wordt mijn werkwijze door veel relaties zeer gewaardeerd.
Als u schade heeft dan wilt u zo goed mogelijk en persoonlijk geholpen worden. Wij staan dan voor u klaar! Onze dienstverlening bij schade afhandeling wordt continu getoetst door onze klanten. Wij worden beoordeeld op vier onderdelen: persoonlijke service, dienstverlening, toegankelijkheid en het resultaat.
Voor een persoonlijk advies en de juiste verzekering voor uw situatie kunt u bij ons terecht. Wij adviseren u graag. Onze dienstverlening bij het afsluiten van een nieuwe verzekering wordt door onze klanten beoordeeld op vier onderdelen: persoonlijke service, dienstverlening, toegankelijkheid en het resultaat.
* Verplichte velden