Kantoor

Kanaalstraat 91
5986AE  BERINGE

077-3077200
google map

Openingstijden

Maandag:
9.00-12.30u/13.30-17.30u
Dinsdag:
9.00-12.30u/13.30-17.30u
Woensdag:
9.00-12.30u/13.30-17.30u
Donderdag:
9.00-12.30u/13.30-17.30u
Vrijdag:
9.00-12.30u/13.30-17.30u
Zaterdag:
10.00-12.00u
Zondag:
Buiten kantoortijden kunt u een boodschap inspreken op het antwoordapparaat. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug. Ook kunt u een e-mail sturen naar info@karisadviesgroep.nl.

Karis Adviesgroep B.V.

Ons bedrijf, Karis Adviesgroep, is opgericht op 1 maart 1972 door Jan Karis. Op 1 februari 2001 heeft hij de leiding over het bedrijf overgedragen aan Nick Karis. Op dat moment was sprake van een eenmanszaak. Op 1 januari 2014 heeft vervolgens omzetting naar een BV plaatsgevonden.

 

We zijn actief op het gebied van Verzekeringen, Hypotheken, Beleggen, Financiële Planning en Bankzaken en richten ons met name op inwoners en bedrijven binnen een straal van 25 kilometer rondom Beringe. In het bijzonder gaat onze aandacht hierbij uit naar particuliere klanten en bedrijven in de MKB-sector.

 

We streven naar het verlenen van kwalitatief hoogwaardig advies. Daarbij hanteren wij een vijftal uitgangspunten:

1. lange termijn

2. breed perspectief

3. persoonlijke benadering

4. plezierige sfeer

5. vertrouwen

Pas als een advies voldoet aan deze uitgangspunten spreken we van een KARIS ADVIES.

Uitgangspunten Karis Advies

 1. Lange termijn

Bij elk advies staat de lange termijngedachte voorop. Dat wil zeggen dat we niet alleen kijken naar wat op dit moment een passende oplossing is, maar vooral ook naar wat op langere termijn goed uitpakt. In onze visie kan daarom een beslissing nooit alleen op basis van prijs gemaakt worden. Prijs dient naar ons idee altijd gerelateerd te worden aan kwaliteit. De kunst is de beste combinatie van prijs en kwaliteit te vinden. Onder de lange termijn valt ook onze dienstverlening zelf. Wij zijn ervan overtuigd dat het leveren van extra service op den duur een goede, langdurige relatie oplevert. Vertrouwen is hierbij het kernwoord.

 2. Breed perspectief

Een beslissing op een financieel gebied heeft vaak verstrekkende gevolgen. Dit wordt niet altijd onderkend, omdat een specialist hoofdzakelijk kijkt naar wat het beste is binnen zijn eigen vakgebied. Zo bekijkt een notaris vooral de juridische kant en een belastingadviseur de fiscale kant. Ons streven is het om de diverse vakgebieden samen te brengen in een goed geïntegreerd advies. Ontbreekt bij ons de specifieke expertise, dan roepen wij de hulp van anderen in. Ook op beperkter gebied is een breed perspectief van belang. Voor de beslissing een bepaalde verzekering wel of niet te sluiten is het belangrijk te weten welke producten al eerder gesloten zijn. Anders bestaat het gevaar van onderverzekering of dubbele dekking. Daarom streven wij naar een totaalrelatie met onze klanten. Dat wil zeggen dat alle producten op één plek zijn ondergebracht.

 3. Persoonlijke benadering

Om een gedegen advies te kunnen geven, is het belangrijk om te weten wat er bij de klant leeft. We willen ons kunnen verplaatsen in degene die om advies vraagt. Daarvoor is het belangrijk om een goede onderlinge band op te bouwen. De klant heeft dan ook zoveel mogelijk te maken met dezelfde medewerkers binnen ons team.

 4. Plezierige sfeer

Op het eerste gezicht lijkt plezierige sfeer nou niet meteen een begrip dat in het rijtje van vijf past. Toch is het van wezenlijk belang. Wij hechten immers veel waarde aan gemotiveerde medewerkers. Alleen zo kan naar onze mening een goed advies tot stand komen en alleen zo kan vertrouwen opgebouwd worden. Een goede onderlinge sfeer en plezier in het werk spelen een grote rol in het kweken van die motivatie.

5. Vertrouwen

De hierboven beschreven vier begrippen vormen samen de basis voor vertrouwen, volgens ons het belangrijkste uitgangspunt in de reeks van vijf. Om een goede band op te kunnen bouwen dient sprake te zijn van wisselwerking. Enerzijds zal de klant erop moeten kunnen vertrouwen dat een advies op lange termijn goed uitpakt, ook als hij/zij dat op korte termijn niet kan overzien. Anderzijds is het onze taak om zo goed advies af te leveren, dat de vertrouwensband intact blijft of zelfs wordt versterkt.

Dit is wat onze verzekerden zeggen

9,8
Schadeafhandeling

Dit is wat onze verzekerden zeggen

"Geweldig geholpen en snelle handeling van Karis adviesgroep, waarbij de uitkering van de annulering meteen uitgekeerd werdt. Top!"

Verzekerde bij Karis Adviesgroep B.V.
Vraag advies Vraag offerte aan Bel me terug

* Verplichte velden



Kantoor

Kanaalstraat 91
5986AE  BERINGE

077-3077200
google map

Openingstijden

Maandag:
9.00-12.30u/13.30-17.30u
Dinsdag:
9.00-12.30u/13.30-17.30u
Woensdag:
9.00-12.30u/13.30-17.30u
Donderdag:
9.00-12.30u/13.30-17.30u
Vrijdag:
9.00-12.30u/13.30-17.30u
Zaterdag:
10.00-12.00u
Zondag:
Buiten kantoortijden kunt u een boodschap inspreken op het antwoordapparaat. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug. Ook kunt u een e-mail sturen naar info@karisadviesgroep.nl.