Nh1816 wint Gouden Lotus Award voor beste Woonverzekeraar

1 september 2020

Nh1816 Verzekeringen wint de Gouden Lotus Award voor beste Woonverzekeraar van Nederland. Deze prijs werd dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt door het vakblad InFinance. Op dinsdag 1 september 2020 nam Cas Verhage, commercieel directeur, de Award in ontvangst.

Winst bepaald door financieel adviseurs

Traditiegetrouw bepalen financieel advieskantoren in Nederland de winnaars van de jaarlijkse Gouden Lotus Awards en spreken hiermee hun waardering uit voor de prestaties, producten en diensten van hun businesspartners. Via Advieskeuze.nl konden zij hun stem uitbrengen door antwoord te geven op vragen als ‘Welke woonverzekeraar heeft de beste verzekeringsoplossingen voor de eigen woning in huis?’

Mooie waardering

Nh1816 wordt betrouwbaar gevonden, betrokken, bereikbaar en snel. Maar vooral worden we gezien als de trouwe bondgenoot van het intermediair, de lokale adviseur. Waardering is verder voor de snelle schadeafwikkeling, het deskundige menselijke contact met de oplossingsgerichte binnendienst en het lage foutenpercentage.

Niet alle schaderisico’s kunnen ondergebracht worden bij Nh1816, maar bij wie kan dat wel? Voor een overgrote meerderheid van de stemmers is Nh1816 dé verzekeraar voor particuliere schadeverzekeringen, die met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

Bedankt voor alle stemmen

Wij bedanken alle financieel adviseurs die op ons hebben gestemd. In de categorie Woonverzekeringen waren dit jaar a.s.r. Verzekeringen, Nationale Nederlanden en Nh1816 door hun businesspartners genomineerd voor een Gouden Lotus Award Hypotheekmarkt. Aan alle genomineerden en winnaars van de andere zeven Awards: gefeliciteerd! 

Duurzame Nh1816 Woonhuisverzekering

Met onze Woonhuisverzekering bieden wij een ruime dekking tegen schade door onder andere brand, inbraak en stormschade. Heeft het huis duurzame toepassingen, zoals zonnepanelen? Dan zijn deze standaard meeverzekerd. In onze hechte samenwerking met financieel adviseurs zetten wij klantbelang voorop. Klanten geven ons gemiddeld een 9: een cijfer waar wij trots op zijn én een cijfer waar wij ons continue volop voor inzetten

Naar boven