Hulp op afstand
U heeft contact gehad met de IT Helpdesk van Nh1816 Verzekeringen. De helpdeskmedewerker heeft u om toegang tot uw computer gevraagd, zodat hij u via het programma Teamviewer op afstand kan helpen.
U heeft contact gehad met de IT Helpdesk van Nh1816 Verzekeringen. De helpdeskmedewerker heeft u om toegang tot uw computer gevraagd, zodat hij u via het programma Teamviewer op afstand kan helpen.
Gebruikt u Windows, download hier het programma om het onze helpdeskmedewerker mogelijk te maken u op afstand van dienst te kunnen zijn.
Gebruikt u Mac, download hier het programma om het onze helpdeskmedewerker mogelijk te maken u op afstand van dienst te kunnen zijn.
Het gebruik van het Nh1816 Portaal is gekoppeld aan een persoonlijk certificaat. Zonder dit certificaat of met een verlopen certificaat functioneert het portaal niet.
Hieronder treft u verschillende handleidingen in PDF formaat en instructiefilmpjes aan waarmee u een nieuw certficaat installeert, afhankelijk van de browser die u gebruikt.